MATEMATYKA 1:1
(zajęcia indywidualne)
Indywidualne korepetycje z matematyki
Rodzice moich uczniów często prosili mnie o polecenie nauczyciela od matematyki, ponieważ ten przedmiot jest wyzwaniem dla wielu uczniów.
Odpowiadając na ich potrzeby, zdecydowałam się podjąć współpracę z doświadczonymi korepetytorami. W efekcie już drugi rok z rzędu u olki.korepetytorki jest również matematyka! Przewiń w dół strony i zobacz, jak wygląda nasz zespół matematyków.
Wszystko jest tak zorganizowane, żeby chodząc na oba oferowane przedmioty, zajęcia były jedno po drugim. Wiem, ile czasu rodzice spędzają wożąc pociechy na zajęcia dodatkowe, dlatego u mnie nie macie tego problemu !
Zajęcia indywidualne odbywają się stacjonarnie lub online, a ich cena to jedynie 370 złotych miesięcznie!
Zarezerwuj miejsce już dziś, ponieważ chętnych jest wielu, a terminów szybko ubywa !
Jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc!
Dzięki spersonalizowanym zajęciom zyskujesz:
-
-
- program nauki i plan działania ustalony specjalnie dla Ciebie
- wybór terminu, czasu trwania lekcji
- metody pracy zgodne z Twoimi preferencjami i przeważającym typem inteligencji
-
Naszą misją jest stworzyć przyjazną, bezpieczną przestrzeń do nauki.
Napisz, czego potrzebujesz lub umów się na konsultacje. Przygotujemy dla Ciebie kurs „szyty na miarę”!
ZAJĘCIA INDYWIDUALNE
od 370 zł / mies.
– opłata za miesiąc, zajęcia 1 x w tygodniu, 60 minut; stacjonarnie lub online.
Przedmioty:
język angielski, matematyka, chemia, fizyka, język niemiecki, język polski, język polski jako język obcy.
Prowadzący zajęcia:
MATEUSZ
– matematyk, który udowodni Ci, że liczb nie trzeba się bać!
„Korepetytorem matematyki jestem od 5 lat. Z marką olka.korepetytorka współpracuję drugi rok i mam już swoich stałych uczniów. Na lekcjach zwracam uwagę na dobre samopoczucie ucznia, ponieważ wiem, że stres blokuje skuteczne uczenie się. Poświęcam dużo uwagi na wyjaśnianie zagadnień poznawanych w szkole, nadrabianie zaległości. Moim priorytetem jest, żeby uczeń w pełni zrozumiał to, o czym mówimy i nie bał się zadawać pytań. Na swoich lekcjach podchodzę indywidualnie do każdego ucznia. Rozumiem, że niektóre rzeczy należy wytłumaczyć kilkukrotnie, cierpliwie i powoli. Pokazuję, że matematyka wcale nie jest taka zła!”